lördag 13 september 2008

Tack för det här året!!!

I mitt liv som GoGetLife har jag under det senaste året lyckats med det som var meningen - ändra det livet som jag levde till det liv jag vill leva! Livet som Gullgossens Mamma!!!

För exakt ett år sedan (13 september 2007) blev det PLUS på stickan...



I v 33 (mars 2008) såg vi ut så här







och den 29:e maj kom min underbare Gullgosse ut..





På sin 6:e dag i livet fotograferades vi tillsammans






Och nu är han världens gulligaste sprattelgubbe på 3,5 månad...





Vi har hunnit sälja vår lägenhet och imorgon skriver vi kontrakt på vårt radhus...




Så - ett år efter plusset och 3,5 månader efter Gullgossens ankomst har bloggen utvecklats från GoGetLifes dröm om förändring till Gullgossens Mammas vardagsliv.
TACK för att ni följt med oss så här länge och kanske ses vi!!!

1 kommentar:

Barnets mamma sa...

Vilken fin sammanfattning :) Gratulerar till både Gullgossen och redhuset!